Partners

Open source logo's

Open source

Wij bij Klik & Steen geloven in open source web development. De beschikbare code kan aangepast en verbeterd worden door verschillende experts en bedrijven. Door de open source code, is het CMS continue in ontwikkeling. In een snelle tijd als deze, wil je een CMS wat zich continu aanpast aan de laatste trends en ontwikkelingen op online gebied. Daarnaast zijn de open source systemen die wij graag gebruiken modulair, waardoor (door)ontwikkeling efficiënter en vaak kosten besparend is.

Data & Dashboard

Voor het verzamelen en analyseren van data gebruiken
wij verschillende tools zoals: Google Analytics, Hotjar,
Leadinfo, SemRush, Majestic en KWfinder. Onze
uitgebreide analytische kennis in combinatie met de
beste en nieuwste tools zorgen er voor dat wij
jouw doelstellingen behalen.

Wij kunnen op basis van deze data namelijk blijven
doorontwikkelen en optimaliseren voor een
doorlopende groei in resultaten

Koppelingen en integraties

Met meer dan 10 jaar ervaring in web development is geen koppeling of uitdaging voor ons te
gek! Om je een beeld te geven van de mogelijke koppelingen en integraties benoemen we er een
aantal waar wij ondertussen expert in zijn omdat we ze vaak toepassen en implementeren.

Post NL logo
Logo SW retail
Logo mollie
Logo Moneybird
Logo pipedrive
Logo Channable
Logo exact
Logo Hotjar
Logo DHL
Logo DPD
Logo carerix
Logo Bullhorn
Logo centraal boekhuis
Logo Buckaroo
Logo Akeneo
Logo Adyen
Logo ACA
Logo Teamleader
Online marketing logo's

Online marketing

De juiste bezoeker, op de juiste pagina, op het juiste moment binnen zijn beslissingsproces. Dat is de sleutel naar conversie. Wij helpen bedrijven al meer dan 10 jaar met het behalen van top posities in Google, op de relevante en doeltreffende pagina’s. Door onze jarenlange expertise in optimalisatie van techniek, content en autoriteit, helpen wij jouw doelstellingen te behalen. Met verschillende online marketing tools zorgen we er samen voor dat er een effectieve en “slimme” funnel ontwikkeld wordt. Zodra een funnel getest is gaan we deze waar mogelijk automatiseren (marketing automation) en optimaliseren. Op basis van klik- en bezoekersgedrag implementeren we de juiste content die op dat moment het meeste aanspreekt. Hierdoor is je kans op conversie het hoogst. Dit komt omdat we de relevante mensen bereiken, met een relevant bericht, in de relevante omgevingen.